Foreningen Trosterudvillaen
UTLEIEPRISER I 2023
1.Leie av 1.etasje
Alle priser i 1. etasje er pr dag. Dersom man ønsker å leie dagen før og /eller dagen etter et arrangement,
for å dekke eller rydde, betaler man full pris for den dyreste utleiedagen og halv pris for de øvrige. Røde dager midt i uka betraktes som søndager. Dag før rød dag midt i uka betraktes som lørdag.
Tid Medlemmer Ikke medlemmer
Mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, pr. dag Kr. 1.600,- Kr. 2.700,-
Fredag, lørdag, søndag pr. dag Kr. 3.600,- Kr. 4.700,-
Utleietid er fra kl. 10:00 til 10:00 neste dag.
Nøklene hentes i Trosterudvillaen senest kl. 1800 dagen før leietidspunkt.
For små møter, inntil ca. 10 personer, kan spesiell leie avtales.
For minnestund er det også spesialpris.
1.1 Leie av kjøkken og servise Medlemmer Ikke medlemmer
Leie kjøkken og servise Kr. 1.100,- Kr. 1.700,-
Leie bare kjøkken Kr. 600,- Kr. 1.200,-
Foreningen Trosterudvillaen kan formidle hjelp til vask av gulv, oppvask og hjelp under arrangementet.
1.2 Leie av telt
Små telt, 3x3 kvadratmeter, kan leies til kr. 200,- pr. stk.
Scene med telt over kan leies til kr. 2.000,- pr. arrangement.
1.3 Depositum
Fra 2022 er depositum på kr. 2.000,- innført, for leie av store arrangementer.
For mer informasjon, kontakt:
Oddveig Bakke: mobil # 902 07 722 e-post: odkaba@online.no
Eva Osnes: mobil # 92412868 e-post: evos@live.no
PS: Foreningen Trosterudvillaen har inngått avtale med Radisson Blu Alna.
Gjester til Trosterudvillaen får 10 % rabatt ved overnatting. Kontakt styret for info.
Ordensregler for bruk av Trosterudvillaen, Pr. 27.sep.2022
Leietaker forplikter seg til å følge ordensregler for bruk av Trosterudvillaen.
- Trosterudvillaen er et selskapslokale, beregnet for maks 50 personer
- Leietaker skal gjøre seg kjent med nødutganger og brannslukningsutstyr.
- Skader på utstyr skal meldes til foreningens kontaktperson eller husvert.
- Kostnader ved skader må erstattes.
Parkering: Det kan parkeres langs veien ved Fagerholt barnehagen fra Dr. Dedichensvei og ned til gangvei mot
Trosterudvillaen. Parkeringstillatelse til å legge i bilvindu fås av husvert. Det kan også parkeres rundt
Trosterudvillaen.
Dekorering: Det skal ikke festes noe i taket, på vegger eller i lamper. Det er forbudt å bruke Confetti og ballonger.
Bevegelse utløser alarmen. Levende lys skal KUN være i lysestaker. Telys skal være i holdere og IKKE plasseres rett på bord, vinduskarmer og lignende. Røykbomber må selvfølgelig ikke brukes.
Alarm: Tast koden som du har mottatt, og ikke noe mer enn det. (Det kan hende panelet spør om du skal
frakoble/tilkoble. Tast da Ja/Nei ihht. de alternativ som kommer opp) Alarmen skal settes på selv om du
kun skal vekk fra villaen en liten tur! Dersom alarmen går, tast inn koden som du har mottatt og ring
mobilnummeret til din kontakt for utleien eller ring mobil til Foreningen Trosterudvillaen # 902 81 166
for å gi beskjed. Dersom ingen svarer på disse nummer så ring # 902 07 722 (Styrets leder). Vi vil da ta
kontakt med Avarn Security AS (Nokas). Dersom dette ikke blir gjort og de rykker ut, vil denne
utrykningen bli belastet leietaker.
Røyking: Det er ikke tillatt å røyke inne eller på verandaen. Røyking skal kun forekomme utenfor kjøkkeninngang,
hovedinngang, eller på nedsiden av verandaen.
2.etasje: Det er ikke tillatt å oppholde seg i 2.etasje.
Kjøkken: Dette er ikke et restaurantkjøkken. Dette er en anretning. Mat kan kun varmes opp her, ikke lages fra
bunnen av.
Oppvask: Dette er IKKE en oppvaskmaskin, men en steamer. Det må ikke komme mat og tannpirkere i denne.
Alt som skal inn i maskinen må derfor rengjøres på forhånd, vaskes i varmt vann. Instruks for bruk av
denne finnes på skapdør over steamer. Vaskemiddel er i skap under oppvaskbenk. Alt av dekketøy som
er brukt skal settes tilbake på rett plass.
Vasketips:
Glass: Når kurven tas ut, legger dere et håndkle over glassene. De skal lufttørkes.
Porselen: Når kurven tas ut, legger dere et håndkle over porselenet. Dette skal også lufttørkes.
Bestikk: Alt bestikk må tørkes for hånd med håndkle. Det blir skjoldet hvis det blir lufttørket.
Bestikket må legges pent tilbake i skuffene.
Rengjøring: Alle toalett skal vaskes, og papirkorger skal tømmes for søppel. Alle bord og benker skal rengjøres.
Teppet i inngangspartiet skal ristes og/eller støvsuges. Møbler i havestuen, under putene, støvsuges etter
behov. Hvis peisen er brukt, må denne tømmes når den er kald. Alle gulv skal rengjøres. Gulvet i hallen
skal kun gjøres rent med oppvridd fille/mopp. Bord og stoler skal settes tilbake på de plassene de ble
funnet. Brukte filler/mopper legges i en igjenknyttet pose i bøttekottet. Håndklær henges opp til tørk på
kjøkkenet. Alt søppel skal kastes i beholderne ved innkjøring til Trosterudvillaen. Husk at papp og glass
skal i egne beholdere. Alt av vaskeutstyr finnes i bøttekottet i den lille gangen mellom kjøkkenet og
spisesalen. Verandaen og hagen skal ryddes for søppel.
Avrunding Pass på at alle dører er låst med begge låser. Alle vinduer skal være lukket. Alle lys skal slukkes,
av kvelden: både levende og elektriske. Dersom peisen er brukt, så pass på at det ikke ligger noe der og ulmer.
Ta med søpla på vei ut. Kvelden skal avsluttes senest kl. 0200.
Foreningen Trosterudvillaen
LEIEKONTRAKT FOR ARRANGEMENT
i Trosterudvillaen, Dr. Dedichens vei 28
Trosterudvillaen er et selskapslokale, beregnet for maks 50 personer.
NB! Leiekontrakten vil bli sendt til leietaker i god tid før arrangementet.
Leietaker: ________________________________
Kontaktperson: ________________________________
Adresse: ________________________________
Poststed: ________________________________
Telefon / mobil: ________________________________
E-post: ________________________________
Medlem: __________
Ikke medlem: __________
Type arrangement: ________________________________
Antall deltakere: __________
Leie omfang/pris: (se prisliste)
Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag
Leie av lokaler _______ _______ _______ _______ _______ _______ _______
Leie kjøkken og servise _______ _______ _______ _______ _______ _______ _______
Leie av bare kjøkken _______ _______ _______ _______ _______ _______ _______
Vask av gulv _______ _______ _______ _______ _______ _______ _______
Oppvask _______ _______ _______ _______ _______ _______ _______
Leie av telt _______ _______ _______ _______ _______ _______ _______
Leie av scene og telt _______ _______ _______ _______ _______ _______ _______
Depositum _______ _______ _______ _______ _______ _______ _______
Smittevern _______ _______ _______ _______ _______ _______ _______
Sum _______ _______ _______ _______ _______ _______ _______
NB! Leietiden er fra kl. 10:00 til kl. 10:00 neste dag.
NB! Kontrakten er bindende når leieforhold er godkjent av styret og leiesum er betalt!
Ved underskrift av kontrakt bekrefter leietaker at ordensregler er lest og forstått.
Oslo: ____________
Leietakers underskrift ________________________________________(sign.)
Leietaker ønsker depositumet returnert til konto: ______________________
Underskrevet kontrakt returneres enten som e-post eller i posten til foreningens kontakt:
Torill Skjeggedal, Ole Messeltsvei 76, 0676 Oslo
Mobil # 954 25 085 E-post: trosterudvillaen@live.no
Faktura vil så bli sendt fra Foreningen Trosterudvillaen.